Acest website folosește cookies. Continuând navigarea sunteți de acord cu politica de cookies.
În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentației de execuție a producătorului și/sau declarației de conformitate a produsului și suntem răspunzatori pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării produselor.
Garanția se acordă la prezentarea produsului împreuna cu Factura Fiscală, Certificatul de Garanție și Conformitate, care atestă achiziționarea bunului și întreaga documentație aferentă.
Toate produsele comercializate de societatea comercială Vox Store beneficiază de garanție comercială limitată. Această garanție, indiferent de termenul oferit de producător, nu acoperă următoarele:
Termenul de garanție comercială asigurat de către VOX Store pentru un produs este de 1 an sau egal cu termenul de garanție comercială acordat de producătorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lungă. Termenul de garanție comericală a produselor se consideră de la data menționată în Certificatul de Garanție și Conformitate precum și în Factura Fiscală care atestă vânzarea.
Răspunderea Vox Store, pentru lipsa conformității produselor comercializate, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 24 luni de la livrarea produselor, dată menționată în Certificatul de Garanție și Conformitate precum și în Factura Fiscală care atestă și însoțesc vânzarea.
Garanția de conformitate se aplică doar Consumatorilor definiți conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora: „Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidență prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale”.
Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani, timp în care se asigură piese de schimb în postgaranție;
Garanția este valabilă doar pe teritoriul național cu excepția acelor produse care beneficiază de garanție internațională așa cum este stabilit de producător.
Serviciile de service în cadrul perioadei de garanție sunt asigurate la sediul vânzătorului din Iulius Mall Timișoara, etaj 1.
Garanția se acordă la prezentarea produsului împreuna cu Factura Fiscală, Certificatul de Garanție și Conformitate, care atestă achiziționarea bunului și întreaga documentație aferentă.
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate a produsului (a defectului) în termen de maxim 2 luni de la data constatării acesteia.
Până la proba contrară, orice lipsa de conformitate (defect) apărut în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la data livrării, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
Se considera că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
Vânzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform conform opțiunii consumatorului dacă acesta este imposibilă sau disproportionată în comparație cu soluții alternative care sunt disponibile tinand cont de valoarea produsului fara defect sau de importanta lipsei de conformitate si dacă ar putea fi realizată o reparație alternativă fără un inconvenient semnificativ penstru consumator.
Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului dacă lipsa conformității este minora.
Dacă vânzătorul nu constata existența unui defect pentru care se angajează în răspunderea acestuia, rezultă că situația este o solicitare nejustificată de acordare a garanției, pentru care poate cere Cumpărătorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultanță/oră.
Nu se consideră a fi lipsa de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate își are originea în materialele furnizate de consumator.
Produsele consumabile (cartușe de imprimanta) și accesoriile (cabluri, căști, huse, stylus, etc.) nu beneficiază de garanție – vă rugăm să verificați buna funcționare a acestora în momentul achiziționării.
Garanția nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucțiunile de instalare, punere în funcțiune, utilizare, întreținere, manipulare, transport și depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentația însoțitoare și cum au fost prezentate la predarea produsului.
Problemele de natură software (legate de sistemul de operare, aplicații, software iPod, etc.) nu fac obiectul garanției, rezolvarea acestora presupunând achitarea de către client a tarifelor de service în vigoare.
Nu răspundem de eventualele incompatibilități dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi și produsele altor firme.
Nu se acordă garanție pentru defectele generate de șocuri mecanice sau de fluctuații/vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiții de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare, umezeală excesivă, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, etc.).
Garanția nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos (cu excepția cazului în care acesta este efectuat de firma noastră), accidente, trăznet, inundație, foc etc.
Garanția se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenții din partea unor persoane neautorizate de vânzător.
Garanția se pierde dacă tipul sau seria de pe produs au fost modificate, șterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.
Pachetele software beneficiază de garanție numai în ceea ce privește integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnalează în maxim 30 zile de la livrare.
Garanția nu acoperă în nici o situație eventualele pierderi de informații datorate defectării produselor, iar furnizorul nu răspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. În acest sens se recomandă cumpărătorilor să beneficieze de un sistem de salvare periodică a programelor sau datelor importante. Înainte de a va prezenta la punctul autorizat de service, efectuați copii de siguranță ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurată prin condițiile de garanție: pierderea datelor în urma intervenției în service sau în urma unor defecte ale mediilor de stocare (unitate hard-disc, unitate optică, flash drive, iPod, etc.) nu poate fi imputată vânzătorului.
Monitoarele LCD cu matrice activă (inclusiv ecranele de portabil) nu beneficiază de garanție în limita unui număr de anomalii la nivel de subpixeli stabilit de către producător.
Vă recomandăm să păstrați ambalajele originale pentru situația în care aveți nevoie să trimiteți/aduceți în garanție produsul la unitatea de service.